CO Instytut Warszawa – Choroby wewnętrzne

Dr n. med. Dorota Jarosz

Styczeń 28, 2014
0

Dr n. med. Dorota Jarosz jest pracownikiem o specjalizacji patomorfologia, choroby wewnętrzne. Miejsce pracy specjalisty: Zakład Patologii (R)

Prof. dr hab.n.med. Jerzy Ostrowski

Styczeń 28, 2014
0

Prof. dr hab.n.med. Jerzy Ostrowski jest pracownikiem o specjalizacji choroby wewnętrzne, gastroenterologia. Miejsce pracy specjalisty: Zakład Genetyki

Lek. med. Ewa Jerzak

0

Lek. med. Ewa Jerzak jest pracownikiem o specjalizacji choroby wewnętrzne. Miejsce pracy specjalisty: Przychodnia Onkologiczna II (W)

Dr n. med. Agnieszka Jagiełło-Gruszfeld

0

Dr n. med. Agnieszka Jagiełło-Gruszfeld jest pracownikiem o specjalizacji chemioterapia nowotworów, onkologia kliniczna, choroby wewnętrzne. Miejsce pracy specjalisty: Przychodnia Onkologiczna I (U)

Lek. med. Dorota Nowakowska

0

Lek. med. Dorota Nowakowska jest pracownikiem o specjalizacji onkologia kliniczna, choroby wewnętrzne. Miejsce pracy specjalisty: Poradnia Genetyczna

Dr n. med. Zbigniew Miśkiewicz

0

Dr n. med. Zbigniew Miśkiewicz jest pracownikiem o specjalizacji choroby wewnętrzne, kardiologia. Miejsce pracy specjalisty: Pododdział Kardiologii Onkologicznej

Lek. med. Andrzej Paszko

0

Lek. med. Andrzej Paszko jest pracownikiem o specjalizacji onkologia kliniczna, choroby wewnętrzne. Miejsce pracy specjalisty: Pododdział Chemioterapii Dziennej

Dr n. med. Maryna Rubach

0

Dr n. med. Maryna Rubach jest pracownikiem o specjalizacji chemioterapia nowotworów, onkologia kliniczna, choroby wewnętrzne . Miejsce pracy specjalisty: Pododdział Chemioterapii Dziennej

Lek. med. Violetta Trąbińska

0

Lek. med. Violetta Trąbińska jest pracownikiem o specjalizacji chemioterapia nowotworów, choroby wewnętrzne. Miejsce pracy specjalisty: Oddz.Chemioterapii (W)

Lek. med. Małgorzata Siwińska

0

Lek. med. Małgorzata Siwińska jest pracownikiem o specjalizacji chemioterapia nowotworów, onkologia kliniczna , choroby wewnętrzne . Miejsce pracy specjalisty: Oddz.Chemioterapii (W)