CO Instytut Warszawa – Klinika Gastroenterologii Onkologicznej

Klinika Gastroenterologii Onkologicznej »

Klinika Gastroenterologii Onkologicznej

Luty 3, 2014
0

Do zadań Kliniki Gastroenterologii Onkologicznej należy: diagnostyka, leczenie, opieka ambulatoryjna i szpitalna nad pacjentami z chorobami nowotworowymi i nie nowotworowymi układu pokarmowego; prowadzenie prac naukowo – badawczych i szkoleń oraz udzielanie konsultacji w wyżej

Dr n. med. Ewa Wrońska

0

Dr n. med. Ewa Wrońska jest pracownikiem o specjalizacji choroby wewnętrzne, gastroenterologia. Miejsce pracy specjalisty: Klinika Gastroenterologii Onkologicznej

Dr n. med. Tomasz Wocial

0

Dr n. med. Tomasz Wocial jest pracownikiem o specjalizacji choroby wewnętrzne, gastroenterologia. Miejsce pracy specjalisty: Klinika Gastroenterologii Onkologicznej

Lek. med. Michał Wiszniewski

0

Lek. med. Michał Wiszniewski jest pracownikiem o specjalizacji choroby wewnętrzne. Miejsce pracy specjalisty: Klinika Gastroenterologii Onkologicznej

Lek. med. Krzysztof Skoczylas

0

Lek. med. Krzysztof Skoczylas jest pracownikiem o specjalizacji choroby wewnętrzne. Miejsce pracy specjalisty: Klinika Gastroenterologii Onkologicznej

Lek. med. Piotr Saramak

0

Lek. med. Piotr Saramak jest pracownikiem o specjalizacji chirurgia ogólna, chirurgia onkologiczna. Miejsce pracy specjalisty: Klinika Gastroenterologii Onkologicznej

Dr n. med. Agnieszka Rogowska

0

Dr n. med. Agnieszka Rogowska jest pracownikiem o specjalizacji choroby wewnętrzne, gastroenterologia. Miejsce pracy specjalisty: Klinika Gastroenterologii Onkologicznej

Dr n. med. Włodzimierz Zych

0

Dr n. med. Włodzimierz Zych jest pracownikiem o specjalizacji choroby wewnętrzne, gastroenterologia. Miejsce pracy specjalisty: Klinika Gastroenterologii Onkologicznej

Lek. med. Jacek Zwoliński

0

Lek. med. Jacek Zwoliński jest pracownikiem o specjalizacji chemioterapia nowotworów, onkologia kliniczna, choroby wewnętrzne. Miejsce pracy specjalisty: Klinika Gastroenterologii Onkologicznej

Dr n. med. Leszek Zając

0

Dr n. med. Leszek Zając jest pracownikiem o specjalizacji chirurgia onkologiczna, chirurgia ogólna. Miejsce pracy specjalisty: Klinika Gastroenterologii Onkologicznej